Monday, November 19, 2018
1 21

1

21

Заява про повернення грошових коштів за неякісний товар

 

Керівнику магазину ______

ФОП ___________

м. Одеса, вул. __________, ___

Особа 1, яка проживає за адресою: м. Одеса, вул. ________,___, кв. ___

Тел. для зв*язку: _______

28.09.2013р. біля 19 години я придбала у Вашому магазині товар неналежної якості, а саме: плащ (розмір S, фірма Viktress, 100 % котон).

Вище зазначений плащ я проносила рівно два тижні, як він почав протератися у зоні рукавів, під поясом та поротися у зоні пахв та карманів. Також почали відриватися гудзики з корінням, у результаті чого він не підлягає ремонту і як наслідок не придатен до подальшого користування (на мою думку, плащ пошитий з неналежної тканини).

24.10.2013 року біля 14 годині я звернулася до продавців Вашого магазину з проханням повернути мені гроші, нащо продавцями було уважно оглянуто, підверджено факт купівлі-продажу вище зазначеного товару, перевірено на наявність у каталозі та  викликано товарознавця магазину.

Факт куплі-продажу вище зазначеного товару також було підтверджено товарознавцем Вашого магазину, який оглянув його і підтвердив, що він дійсно неякісний та пояснив, що повернення грошей мені було б можливо у разі звернення до магазину у двотижневий термін.

Вважаю таку відмову незаконною, оскільки строк у 14 днів відповідно до ЗУ „Про захист прав споживачів” застосовується до порядку повернення якісного товару.

            Згідно зі ст. 6 ЗУ „Про захист прав споживачів” споживач має право на належну якість продукції.

Відповідно до ст. 7 вище зазначеного закону насезонні товари (одяг, хутряні та інші вироби) гарантійний строк обчислюється з початку відповідного сезону, що встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Стосовно продукції, на яку гарантійні строки або строк придатності не встановлено, споживач має право пред'явити продавцю (виробнику, виконавцю) відповідні вимоги, якщо недоліки було виявлено протягом двох років.

Відповідно до ст. 8 вище зазначеного закону споживач має право на повернення сплаченої за товар грошової суми.

З огляду на вище зазначене та згідно ЗУ „Про захист прав споживачів”, а також діючого законодавства України,

ПРОШУ:

  1. Анулювати купівлю-продаж вище зазначеного товару;
  2. Повернути мені гроші у розмірі 499 грн., які було сплачені  за вище зазначений товар неналежної якості у строк не пізніше 7 днів, який передбачений ст. 8 ЗУ „Про захист прав споживачів”;
  3. Відповідь надати у строки передбачені діючим законодавством України.

Також прошу не проігнорувати та з розумінням віднестися до моєго прохання, так як вище зазначений товар є дійсно неякісний оскільки строк експлуатації плаща не перевищів навіть двох тижнів.

У іншому випадку я маю намір звернутися до товариства про захист прав споживачів та до суду, що може привести до негативних наслідків, які, вчасності, передбачені ст. 23 ЗУ „Про захист прав споживачів”

            Розраховую на Ваше розуміння.

26.10.2013р.                                                                                     _Особа 1

О нас

Пофессиональная правовая помощь  (признание права собственности, хозяйственные споры, взыскание по договорам, снятие арестов, регистрация и ликвидация предприятий, расторжение брака, раздел имущества супругов, составление процессуальных документов: исков, жалоб,ходатайств и т.д.)

Контакты

Украина, г. Одесса, ул. Заболотного, 12

(063) 594-59-72

(048) 798-86-40

(098) 228-67-29

Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.